مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-23سياسي

شناسایی و رفع کانون های خطر در مانور جهادی شرکت توزیع برق شیراز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هشتمین اقدام فراگیر و بیست و یکمین مانور جهادی سراسری برق امروز با هدف شناسایی و رفع کانون های خطر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سلاحی ضمن تاکید بر اهمیت مضاعف  اقدامات پیشگیرانه در مقایسه با اقدامات اتفاقاتی و اهمیت بیشتر انجام اینگونه اقدامات بویژه قبل از ایام نوروز و ورود به فصل اوج مصرف اظهار داشت: مقاوم سازی شبکه، تعویض پایه های معیوب و آسیب دیده، اصلاح  و بازآرایی شبکه های توزیع، ترمیم دریچه پایه ها و چراغهای روشنایی معابر و اصلاح کابل سرویس های  مشترکین، بخشی از اقدامات مد نظر در این مانور بود.

وی همچنین از جمع آوری اشیای اضافه بر روی شبکه از جمله بنر و تابلوهای تبلیغاتی منصوبه بر روی پایه ها، آزادسازی محیط پایه ها با هدف صعود و فرود ایمن سیمبانان، بازسازی درب و نصب قفل و بست مناسب پست های زمینی و تابلوهای زیر ترانس هوایی شالترها و جعبه های تقسیم در اثنای انجام این مانور خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه، 124 اکیپ عملیاتی در این مانور مشارکت داشتند، گفت: 372 نفر از نیروهای عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی، مشارکت داشتند.

سلاحی با اشاره به حضور 124 خودروی سبک عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی توزیع برق شیراز، گفت: تعداد 25 بالابر و 10 جرثقیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع کانون های خطر در مانور جهادی شرکت توزیع برق شیراز

شناسایی و رفع کانون های خطر در مانور جهادی شرکت توزیع برق شیراز