مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-23سياسي

نامه نمایندگان درباره طرح شفافیت آرا در مجلس قرائت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به قالیباف، - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار قرائت نامه جمعی از نمایندگان به هیئت رییسه مجلس درباره طرح شفافیت آرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به قالیباف، گفت: روز یکشنبه و زمانی که شما در مجلس حضور نداشتید و علی نیکزاد ریاست جلسه را بر عهده داشت، بنده از وی تقاضا کردم نامه نمایندگان درباره شفافیت آرا را قرائت کنند.

وی بیان کرد: آن روز تعداد نمایندگانی که آن نامه را امضا کرده بودند، 141 نفر بود، اما الآن به بیش از 156 نفر رسیده استف این نامه خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت رییسه است و باید قرائت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نیکزاد در آن جلسه به ما گفت در جریان بررسی لایحه بودجه، نامه و یا بیانیه قرائت نمی شود.

در حالی که همان روز نامه نمایندگان خطاب به رییس جمهور درباره الزامات مذاکرات وین قرائت شد.

شریعتی خطاب به قالیباف تأکید کرد: باید نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره طرح شفافیت آرا که خطاب به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نوشته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان درباره طرح شفافیت آرا در مجلس قرائت شود

نامه نمایندگان درباره طرح شفافیت آرا در مجلس قرائت شود