مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-23ورزشي

لزوم اجرای طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه خراسان رضوی در تمام کشور


مسئول دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال گفت: از اجرای طرح استعدادیابی در مناطق هفت گانه خراسان رضوی راضی هستیم و در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور اجرا شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول دپارتمان جوانان فدراسیون فوتبال گفت: از اجرای طرح استعدادیابی در مناطق هفت گانه خراسان رضوی راضی هستیم و در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور اجرا شود.

غلامرضا جباری در گفت وگو با ایسنا در خصوص حضور مستمر هیات فوتبال خراسان رضوی در اردوهای استعدادیابی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آماده سازی خوبی برای اعزام استعدادهای خراسان رضوی به اردوهای استعدادیابی کشور انجام شده بود.

در واقع خراسان رضوی میان سایر استان ها هماهنگ تر ظاهر شده که این موضوع به تلاش مسئولان این هیات بازمی گردد که سعی داشتند اردوهای منطقه ای داشته و به لحاظ اعزام و شکل ظاهری اردوها عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

امیدوارم مسئولان به صورت هدفمند و با برنامه به کارهای خود ادامه دهند تا ثمره آن در فوتبال کشور و تیم های ملی مشهود باشد.

وی در خصوص سیستم استعدادیابی مناطق هفت گانه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این سیستم باعث شده کسانی که فکر می کنند دیده نمی شوند، توانایی های خود را با این سیستم به نمایش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه خراسان رضوی در تمام کشور

لزوم اجرای طرح استعدادیابی مناطق هفت گانه خراسان رضوی در تمام کشور