مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-23اقتصادي

تلاش برای تأمین زمین طرح ملی مسکن/ 177 هزار متقاضی در کرمانشاه ثبت نام کردند


معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در خصوص ثبت نام مسکن اقدام ملی و جهش ملی تاکنون بیش از 177 هزار متقاضی ثبت نام کرده که 85 هزار نفر از این تعداد واجدشدایط اولیه تشخیص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ثبت نام مسکن در قالب اقدام ملی مسکن و اخیرا در قالب نهضت ملی مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خصوص ثبت نام مسکن اقدام ملی و جهش ملی تاکنون بیش از 177 هزار متقاضی ثبت نام کرده که 85 هزار نفر از این تعداد واجدشدایط اولیه تشخیص داده شده، البته در حال پالایش متقاضیان هستیم.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ساخت و ساز در استان شروع شده، گفت: عملیات اجرایی 18 هزار و 477 واحد مسکن ملی در استان با حضور وزیر راه و شهرسازی شروع شده ولی طبیعتا نیاز استان بیش از این میزان است که در این راستا درگیر تأمین زمین مورد نیاز هستیم.

وی متذکر شد: بخش اعظمی از متقاضیان نهضت ملی که اقدام به ثبت نام کرده، اطلاعات سامانه خود را تکمیل نکرده اند به طوریکه مدارک و مستندات مورد نیاز را فعلا در سامانه بارگذاری نکرده اند که باید هر چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تأمین زمین طرح ملی مسکن/ 177 هزار متقاضی در کرمانشاه ثبت نام کردند

تلاش برای تأمین زمین طرح ملی مسکن/ 177 هزار متقاضی در کرمانشاه ثبت نام کردند