مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-23سياسي

قادری خواستار توقف برخورد قضایی با شرکت ایران خودرو شد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد قضایی با شرکت ایران خودرو در فارس، تیغ تولید خودرو را کند کرده و اقدامات کلان را تحت الشعاع قرار می دهد.

- جعفر قادری طی گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اقدام قضایی و برخورد دادستان شیراز با شرکت ایران خودرو اظهار داشت: مجموعه ایران خودرو، قطعات مورد نیاز را وارد می کند بنابراین امکان تامین مستمر قطعات وجود ندارد و در برخی از مقاطع زمانی ناچار هستند بخشی از خودروها را در انبارها یا سایت ها نگهداری کنند.

وی ادامه داد: در برخی از استان ها نظیر کرمانشاه و آذربایجان شرقی نیز دپوی خودرو وجود دارد و دستگاه قضایی نیز برخوردی با آنها نکرده و در سایتهای این شرکت، متعرض خودروهای دپوشده نمی شوند.

نماینده شیراز بیان کرد: با توجه به افزایش تیراژ به روزانه 360 خودرو در فارس، انتظار ما از مسئولان قضایی استان این است که نگاهی فراتر را در نظر بگیرند و اقدامات کلان ما را تحت الشعاع قرار ندهند.

قادری اضافه کرد: هر چند دلسوزی دستگاه قضا را درک می کنیم اما با برخوردهای قضایی، تیزی تیغ تولید کند می شود و اقدامات ما خنثی می گردد.

نماینده مردم شیراز گفت: بنابراین انتظار داریم برخورد قضایی با خودروهای دپو شده که افزایش حجم و عمق تولید را با مشکل مواجه می کند، متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قادری خواستار توقف برخورد قضایی با شرکت ایران خودرو شد

قادری خواستار توقف برخورد قضایی با شرکت ایران خودرو شد