مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:272022-02-23اقتصادي

جشن نیکوکاری در بوشهر برگزار می شود/ جمع آوری کمک ها در 210 مرکز


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: جشن نیکوکاری در استان بوشهر برگزار می شود و کمک های مردمی و خیرین جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا میری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر 41 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 90 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند که در طول سال از خدمات متنوع این نهاد و همچنین کمک های خیران و نیکوکاران بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم خیر و نیکوکار هم استانی با اهدا حدوداً مبلغ 190 میلیارد ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی خود در جشن نیکوکاری مشارکت کرده اند و پیش بینی می شود با همت مردم نوع دوست و نیکوکار استان این رقم افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: طی روال هر ساله جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز احسان و نیکوکاری و باهدف جمع آوری کمک های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار عیدی برای همه برگزار می شود.

وی به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد، بسیج، مساجد و مصلی های نماز جمعه و بیش از 210 مرکز نیکوکاری فعال از روز 12 تا 14 اسفند ماه در سراسر استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در بوشهر برگزار می شود/ جمع آوری کمک ها در 210 مرکز

جشن نیکوکاری در بوشهر برگزار می شود/ جمع آوری کمک ها در 210 مرکز