مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-23سياسي

افشاگری فلاحت پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین


رییس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با افشاگری درباره نفوذ محمدعلی رامین در دولت های نهم و دهم از روند رشد این چهره پرحاشیه سیاسی پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، قرن نو نوشت: حشمت الله فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در بخشی از یادداشت مکتوب خود در قرن نو با عنوان FATF و زندگی لاکچری آقازاده ها اظهار داشت: فردی در اواخر دولت خاتمی تلاش می کرد با برگزاری همایش های غیرعلمی بودجه های هنگفتی را از دولت دریافت کند که با مخالفت بنده و همکارانم در هیأت علمی یکی از مراکز پژوهشی مهم آن زمان مواجه شد.

آیا محمدعلی رامین تفکرات خود را به احمدی نژاد القا می کرد؟ وی افزود: این فرد پس از مدتی در دولت بعد به جایگاه های مهمی رسید و ضمن برگزاری چند همایش که موجب دردسر برای کشور شد، او هر از چندگاهی شعارهای غیرمنطقی را وارد گفتمان دولت می کرد و به تبع آن دشمنی ها علیه کشور در سطح جهان شکل می گرفت.

حتی ادامه امثال همان تفکر در دولت منجر به صدور چندین قطعنامه علیه کشور شد و ایران در ذیل فصل 7 منشور ملل متحد قرار گرفت.

فلاحت پیشه با تشریح اقدامات خانواده این مدیر رانتی در دولت احمدی نژاد، بیان داشت: بعدها شاهد بودیم که فرزند همان فرد با یک هنرپیشه ازدواج می کند و با یک تقسیم کار اموال حاصل از برخی کارهای رانتی به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری فلاحت پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین

افشاگری فلاحت پیشه درباره خانواده محمدعلی رامین