مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-23سياسي

اجرای مانور جهادی برق شیراز در آستانه سال نو


هشتمین اقدام فراگیر و بیست و یکمین مانور جهادی سراسری برق با هدف شناسایی و رفع کانونهای خطر، تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی و اصلاح شبکه در محدوده عملیاتی این شرکت اجرا شد.

- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز چهارشنبه 4 اسفند در خصوص مانور جهادی، بر اهمیت مضاعف اقدامات پیشگیرانه در مقایسه با اقدامات اتفاقاتی و اهمیت بیشتر انجام اینگونه اقدامات بویژه قبل از ایام نوروز و ورود به فصل اوج مصرف تاکید کرد.

محمدرضا صلاحی گفت: مقاوم سازی شبکه، تعویض پایه های معیوب و آسیب دیده، اصلاح و بازآرایی شبکه های توزیع، ترمیم دریچه پایه ها و چراغهای روشنایی معابر و اصلاح کابل سرویس های مشترکین، بخشی از اقدامات مد نظر در این مانور بود.

او همچنین از جمع آوری اشیای اضافه بر روی شبکه منجمله بنر و تابلوهای تبلیغاتی منصوبه بر روی پایه ها، آزادسازی محیط پایه ها با هدف صعود و فرود ایمن سیمبانان، بازسازی درب و نصب قفل و بست مناسب پست های زمینی و تابلوهای زیر ترانس هوایی شالترها و جعبه های تقسیم در اثنای انجام این مانور خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه، 124 اکیپ عملیاتی در این مانور مشارکت داشتند، گفت: 372 نفر از نیروهای عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی، مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مانور جهادی برق شیراز در آستانه سال نو

اجرای مانور جهادی برق شیراز در آستانه سال نو