مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-23سياسي

برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی «المصطفی»در گلستان


معاون فرهنگی جامعه المصطفی(ص) گلستان از برگزاری آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی المصطفی(ص) در استان گلستان خبر داد.

- برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی المصطفی در گلستان ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جامعه المصطفی(ص) گلستان از برگزاری آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی المصطفی(ص) در استان گلستان خبر داد.

محمدطاهر پاکدامن پیش از ظهر امروز نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و حدیثی جامعه المصطفی(ص) در استان گلستان برگزار می شود، تاکنون 27 مرحله از این جشنواره در کشور برگزار شده که غالبا در قم برگزار می شد اما امسال استان گلستان میزبانی اختتامیه این جشنواره را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره قرآن و حدیثی جامعه المصطفی(ص) 11 اسفند ماه جاری در سالن امام خمینی(ره) جامعه المصطفی گرگان با سخنرانی دکتر عباسی برگزار می شود البته ستاد جشنواره قرآنی جامعه المصطفی در قم مستقر است اما اختتامیه این جشنواره در گرگان برگزار می شود، همچنین در این جشنواره از نیم قرن خدمات قرآنی و حدیثی آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی «المصطفی»در گلستان

برگزاری اختتامیه جشنواره بین المللی قرآن و حدیثی «المصطفی»در گلستان