مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-23پزشكي

هدیه زندگی با اهدای عضو پدر 45 ساله برازجانی


رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از یازدهمین ایثار ماندگار در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باقری رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از یازدهمین ایثار ماندگار در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تأیید مرگ مغزی غلامعلی براتی توسط تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأیید کننده و با رضایت و ایثار خانواده مهربان و نوع دوست آن جان بخش جهت پیوند به بیماران نیازمند اهدای عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز فرستاده شد.

باقری اضافه کرد: مرحوم غلامعلی براتی به علت سکته مغزی 6 روز در بیمارستان شهید گنجی بستری شده بود که بعد از تأیید مرگ مغزی ایشان توسط تیم پیوند، سحرگاه چهارم بهمن ماه عمل اهدای عضو انجام شد.

وی با بیان اینکه با اقدام ایثارگرانه این خانواده، چند هم وطن از مرگ حتمی نجات یافتند تصریح کرد: کبد و هر دو کلیه این پدر 54 ساله برازجانی برای پیوند به نیازمندان به دریافت عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز ارسال شد.

رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 91 اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: این اقدام یازدهمین اهدا عضو در سال جاری در استان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه زندگی با اهدای عضو پدر 45 ساله برازجانی

هدیه زندگی با اهدای عضو پدر 45 ساله برازجانی