مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-23بين الملل

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری ها در کرمانشاه به سال آینده موکول شد


دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ویژه استان های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه، از تعویق زمان برگزاری این جشنواره خبر داد.

- برگزاری جشنواره فرامرزی "مطبوعات و خبرگزاری ها" در کرمانشاه به سال آینده موکول شد ایسنا/کرمانشاه دبیر اجرایی دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ویژه استان های جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران، عراق و ترکیه، از تعویق زمان برگزاری این جشنواره خبر داد.

وحید نیشابوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این جشنواره گفت: طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود این جشنواره روزهای 9 و 10 اسفند امسال برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد.

نیشابوری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبار لازم جهت برگزاری این جشنواره به شکل استانی تامین می شود، گفت: متاسفانه علی رغم مکاتبات و پیگیری های متعدد تاکنون اعتبار استانی برای جشنواره تامین نشده و در همین راستا تصمیم به تعویق برگزاری جشنواره گرفته شد.

وی افزود: علاوه بر کمبود اعتبار، به دلیل اوج گیری دوباره کرونا و شروع موج جدید آن، عملا امکان برگزاری حضوری جشنواره در تاریخ تعیین شده وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری ها در کرمانشاه به سال آینده موکول شد

برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری ها در کرمانشاه به سال آینده موکول شد