مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-23سياسي

اجرای طرح مسکن محرومان از سال آینده در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به استان دارالعباده با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان یزد با آیت الله ناصری یزدی دیدار و با بیان این که یکی از ماموریت های اصلی بنیاد مسکن، تامین مسکن برای محرومان است، اظهار کرد: طرح هایی که اکنون در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر اجرا می شود، همه در راستای محرومیت زدایی است.

وی با اشاره به وضعیت جمعیت ساکن در روستاهای استان یزد بیان کرد: جمعیت در روستاهای استان یزد بسیار کاهش یافته و به 13 درصد رسیده اما با این وجود، 55 درصد خانه های روستاهای استان یزد مقاوم سازی شده است.

رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ساخت 100 هزار واحد مسکن محرومان در کشور در سال 95 یادآور شد: سهم استان یزد از این تعداد هزار واحد بوده که این طرح در سال 1401 نیز اجرا خواهد شد.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد نیز در این دیدار، با بیان این که آرزوی امام خمینی(ره) رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان بود، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام نیز در همین راستا به فرمان امام تشکیل شد زیرا امام می خواست محرومان بی مأوا نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مسکن محرومان از سال آینده در کشور

اجرای طرح مسکن محرومان از سال آینده در کشور