مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:222022-02-23اقتصادي

کارآفرینی؛ زمینه بروز استعدادها و توانمندی جوانان


کارشناس حوزه توسعه طرح های ملی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نوجوانان و جوانان باید همزمان با شروع آموزش به سمت کارآفرینی نیز سوق داده شوند.

- اکرم محبی در گفت وگو با ایسنا، درباره ارائه تسهیلات اشتغال برای جوانان، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان متولی مستقیم اشتغال نیست ولی به دلیل اینکه مخاطبان این ارگان جوانان هستند، مشارکت و حمایت هایی را درباره زمینه سازی و فرهنگ سازی اشتغال دارد و اگر تفاهم نامه ای با بانک ها یا صندوق کارافرینی داشته باشد، تسهیلاتی را با عاملیت آن بانک برای حمایت از اشتغال جوانان اعطا می کند.

وی با بیان اینکه جوانان زیر 35 سال و مراکز مشاوره ازدواج دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان در راستای اشتغال آفرینی، می توانند از تسهیلات وزارت ورزش و جوانان استفاده کنند، افزود: جوانان زیر 35 سال می توانند برای دریافت تسهیلات، طرح های خود را ارائه دهند و اگر طرح های کارآفرینی جوانان توسط کارشناسان بررسی و تایید شد، حمایت می شوند.

این مسئول با بیان اینکه دریافت تسهیلات از کانال های دیگر، پروسه طولانی تری نسبت به تسهیلات اداره ورزش و جوانان دارد، تصریح کرد: بعد از اعطای تسهیلات نیز، کارشناسان بانک و اداره کل ورزش و جوانان استان هم با کارآفرینان که تسهیلات دریافت کرده اند در ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی؛ زمینه بروز استعدادها و توانمندی جوانان

کارآفرینی؛ زمینه بروز استعدادها و توانمندی جوانان