مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-23سياسي

مسجد پایگاه اصلی تمدن سازی در جامعه اسلامی است


قائم مقام بنیاد هدایت فعالیت امامان محله در ترویج شعائر دینی از سنگر مساجد را مهم عنوان کرد و گفت: مسجد پایگاه و مبدا اصلی تمدن سازی در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا غلامی ظهر چهارشنبه در نشست با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان، بر ضرورت توانمندسازی امامان محله تأکید و اظهار کرد: امام محله موفق باید دارای انگیزه، اطلاعات و مهارت بالایی بوده و متولیان امور فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی نیز در راستای رفع موانع فعالیت های آنان تلاش کنند که در این صورت محلات توانمند شده و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

قائم مقام بنیاد هدایت طراحی فرهنگی طبق زیست بوم مناطق را نیازمند حضور جدی امامان محله با موضوع مساجد عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و طراحی دقیق در حوزه فرهنگ باید از مساجد آغاز شود و امامان محله با حضور مستمر و مؤثر خود این برنامه ها را طبق تقسیم بندی و تشکیل کارگروه های تخصصی اجرا کند.

وی، امام محله را فرمانده میدان فرهنگی عنوان کرد و گفت: برای موفقیت در حوزه های مختلف اجتماعی، خانوادگی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، باید مساجد نقطه آغاز تحولات باشد چنان که انقلاب اسلامی نیز از مساجد شکل گرفت و به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد پایگاه اصلی تمدن سازی در جامعه اسلامی است

مسجد پایگاه اصلی تمدن سازی در جامعه اسلامی است