مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-23اقتصادي

لزوم اتخاذ پروانه کسب توسط ماشین آلات سنگین/ مشکل سوخت ماشین آلات رفع می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات ماشین آلات سوخت تا 20 اسفند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی زاده در نشست کمیته سوخت رسانی با بیان اینکه استان از اواخر سال گذشته مشکلاتی در حوزه سوخت داشت که با تشکیل ستاد سوخت این مشکل مرتفع شد، گفت: قیمت سوخت در ایران نشست به سایر کشورها پایین تر است و همین مسئله موجب افزایش قاچاق سوخت شده که دولت باید تدبیری اتخاذ کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطع سهمیه سوخت ماشین آلات سنگین گفت: تا دو ماه پیش حوزه فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد لیست ماشین آلات سنگین را تایید و از این طریق سهمیه سوخت به آنها اختصاص داده می شد اما مقرر شد که ماشین آلات سنگین پروانه کسب دریافت کنند و براساس پروانه کسب و ثبت نام در سامانه صدف به آنها سوخت تعلق گیرد.

وی با بیان اینکه مشکل ماشین آلات سنگین تنها در حوزه مرکز استان است، گفت: صاحبان ماشین آلات سنگین تا 20 اسفند مهلت دارند که پروانه کسب دریافت کنند و زیرساخت های لازم از جمله تعمیرگاه و پارکینگ  ماشین آلات سنگین را ایجاد کنند.

حاجی زاده با بیان اینکه بخشی از صاحبان ماشین آلات سنگین پروانه کسب دریافت کردند بخشی هم تاکنون اقدامی نکرده اند، بیان کرد: اخذ پروانه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ پروانه کسب توسط ماشین آلات سنگین/ مشکل سوخت ماشین آلات رفع می شود

لزوم اتخاذ پروانه کسب توسط ماشین آلات سنگین/ مشکل سوخت ماشین آلات رفع می شود