مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-23بين الملل

گری کاسپاروف: دیدگاه پوتین نسبت به جهان بیمارگونه است


گری کاسپاروف در سخنانی گفت که فکر می کند ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که دیگر به صدای خرد و عقل اطرافیانش گوش نمی دهد و به نظرش دیدگاه او نسبت به جهان بیمارگونه است.

- گری کاسپاروف در سخنانی گفت که فکر می کند ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که "دیگر به صدای خرد و عقل اطرافیانش گوش نمی دهد" و به نظرش دیدگاه او نسبت به جهان "بیمارگونه" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهو نیوز، گری کاسپاروف، قهرمان جهانی شطرنج و از منتقدان ولادیمیر پوتین که در گذشته از روسیه، کشور خود خارج شد، در یک برنامه تلویزیونی آمریکایی به اسم آندرسون کوپر 360 شرکت و درخصوص حمله روسیه به اوکراین و ذهنیت رییس جمهوری روسیه صحبت کرد.

پیش از حمله، پوتین دستور برگزاری مانورهای هسته ای را داده بود.

گرچه کاسپاروف باور ندارد که پوتین واقعا از سلاح هسته ای استفاده کند، اما این مسئله باعث شد تا ذهنیت و درک رییس جمهوری روسیه را از واقعیت زیر سوال ببرد.

گری کاسپاروف در این برنامه عنوان داشت: فکر می کنم ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که دیگر به صدای خرد و عقل اطرافیانش گوش نمی دهد و به نظرم دیدگاه او نسبت به جهان بیمارگونه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گری کاسپاروف: دیدگاه پوتین نسبت به جهان بیمارگونه است

گری کاسپاروف: دیدگاه پوتین نسبت به جهان بیمارگونه است