مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-23اقتصادي

بازار LNG برای واکنش به تحریم ها دست نگه داشت


واکنش بازار گاز طبیعی مایع (LNG) به اقدام آلمان در تعلیق خط لوله گازی نورد استریم 2 به دلیل اقدامات اخیر روسیه در بحران اوکراین، ضعیف بود و معامله گران همچنان منتظر تحریم ها و تغییرات در جریان تجارت ماندند که می تواند تاثیر بزرگتری روی قیمت ها بگذارد.

- واکنش بازار گاز طبیعی مایع (LNG) به اقدام آلمان در تعلیق خط لوله گازی نورد استریم 2 به دلیل اقدامات اخیر روسیه در بحران اوکراین، ضعیف بود و معامله گران همچنان منتظر تحریم ها و تغییرات در جریان تجارت ماندند که می تواند تاثیر بزرگتری روی قیمت ها بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالیت بازار LNG از آنچه فعالانش انتظار داشتند، آرام تر بود و معامله گران به این حقیقت اشاره کردند که ابهام در خصوص آینده خط لوله نورد استریم 2 ماهها وجود داشت.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه دوشنبه هفته جاری استقلال دو منطقه در شرق اوکراین را به رسمیت شناخت و به ارتش روسیه دستور داد آنچه را که عملیات صلح می خواند، در این منطقه به اجرا بگذارند و به این ترتیب بحرانی که غرب نگران بود به یک جنگ بزرگ تبدیل شود، تشدید شد.

آمریکا، اتحادیه اروپا، انگلیس، استرالیا، کانادا و ژاپن روز سه شنبه اعلام کردند بانکها و نخبگان روسی را هدف تحریم قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار LNG برای واکنش به تحریم ها دست نگه داشت

بازار LNG برای واکنش به تحریم ها دست نگه داشت