مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-23اقتصادي

حمایت ویژه از تعاونی های دشتستان ضروری است


فرماندار دشتستان با اشاره به استقرار بیشترین تعداد تعاونی های استان بوشهر در این شهرستان، گفت: حمایت ویژه وزارت خانه کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های دشتستان ضروری است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دشتستان با اشاره به استقرار بیشترین تعداد تعاونی های استان بوشهر در این شهرستان، گفت: حمایت ویژه وزارت خانه کار و رفاه اجتماعی از تعاونی های دشتستان ضروری است.

صادق بوستانی در دیدار با با معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت از شرکت تعاونی و احیا تعاونی مرزنشینان در استان بوشهر را موضوع مهمی دانست و اظهار کرد: با توجه به دغدغه دولت در بحث معیشت مردم اهمیت کمک به شرکت تعاونی ها و احیا تعاونی مرزنشینان می تواند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان دارای بیشترین شرکت تعاونی در استان بوشهر است که در حوزه کشاورزی و خدماتی و بانوان فعالیت دارند؛ با توجه به مطالعاتی و بازدیدهای انجام شده حمایت ویژه حوزه تعاون وزارت خانه از آنها ضروری است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: تعاونی ها بهترین موقعیت برای اجرای عدالت اجتماعی و اقتصادی و کاهش فاصله طبقاتی محسوب می شوند و می توانند در تولید ملی کارآفرینی و اشتغال مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه از تعاونی های دشتستان ضروری است

حمایت ویژه از تعاونی های دشتستان ضروری است