مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-23اقتصادي

اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تسهیلات به صنایع راکد خوزستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از اختصاص یک هزار و 370 میلیارد تومان تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صنایع استان برای خروج از رکود این صنایع خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از اختصاص یک هزار و 370 میلیارد تومان تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صنایع استان برای خروج از رکود این صنایع خبر داد.

مهرداد نیکو در نشست شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز، 4 اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

دستور کار اول در خصوص تدوین شیوه نامه مسئولیت های اجتماعی استان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوزستان سومین استان صنعتی کشور و از نظر استقرار صنایع بزرگ، استان اول کشور است.

حدود 20درصد از صنایع کشور، صنایع بزرگ هستند اما این عدد در خوزستان حدود 30درصد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان محل تمرکز صنایع بزرگ است، گفت: حدود 96 درصد ارزش افزوده صنایع در صنایع بزرگ خوزستان انجام می شود در صورتی که این نسبت در کشور حدود 73 درصد است.

نیکو ادامه داد: تمرکز صنایع بزرگ در خوزستان بیانگر این است که از منابع مالی، انسانی و زیرساخت های استان استفاده می شود و در این زمینه شرکت ها باید به ایفای نقش مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تسهیلات به صنایع راکد خوزستان

اختصاص بیش از یک هزار میلیارد تسهیلات به صنایع راکد خوزستان