مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:172022-02-23پزشكي

درصد تزریق دز سوم واکسن در زنجان 44 درصد است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان درصد تزریق دز سوم واکسن کرونا در سطح استان را 44 درصد اعلام کرد و گفت: هرچند این درصد نسبت به میانگین کشوری بالا است ولی برای ایجاد ایمنی کفایت نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان مشهود تقیلو ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تشریح وضعیت شیوع میکرون در سطح استان زنجان اظهار کرد: ویژگی بارز این سویه از ویروس کرونا، سرعت انتشار بسیار بالای آن نسبت به سویه های قبلی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان قرار گرفتن کشور در پیک ششم شیوع ویروس کرونا را با سویه امیکرون را یادآور شد و گفت: آنچه که مسلم است رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن به ویژه دز سوم در پیشگیری از ابتلا به این سویه اهمیت فراوان دارد.

وی با تاکید بر اینکه ابتلای یک فرد از عضو خانواده منجر به مبتلا شدن کل خانواده در اکثر موارد به سویه امیکرون می شود، تصریح کرد: ابتلای کودکان در همه بخش ها از جمله بستری و حتی بدحال شدن کودکان از دیگر تفاوت های سویه امیکرون نسبت به دیگر سویه های ویروس کرونا است.

تقیلو با بیان اینکه بیشترین موارد مرگ در ابتلا به سویه امیکرون افراد بالای 60 سال و گروه های پرخطر هستند، گفت: افراد دارای بیماری زمینه ای، مادران باردار، کودکان و دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد تزریق دز سوم واکسن در زنجان 44 درصد است

درصد تزریق دز سوم واکسن در زنجان 44 درصد است