مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-23اقتصادي

کشف 33 تن برنج تقلبی در تهران


متهمان با خرید برنج های تنظیم بازار پاکستانی از فروشگاه های زنجیره ای و نگهداری در مکان های غیر بهداشتی آن ها را بسته بندی جدید با قیمت های بالاتر از ارزش واقعی به بازار مصرف عرضه می کردند.

- رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 فروشنده برنج های تقلبی و غیر بهداشتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، ​سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش برنج های غیر بهداشتی و تقلبی تیمی از ماموران کلانتری یافت آباد مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد خبر دریافتی صحت دارد و مالکان 3 فروشگاه توزیع عمده برنج به توزیع برنج های تقلبی و غیر بهداشتی می پردازند اضافه کرد: متهمان با خرید برنج های تنظیم بازار پاکستانی از فروشگاه های زنجیره ای و نگهداری در مکان های غیر بهداشتی آن ها را بسته بندی جدید با قیمت های بالاتر از ارزش واقعی به بازار مصرف عرضه می کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با هماهنگی قضایی هر سه متهم دستگیر و در بررسی های بیشتر از این سه فروشگاه 33 تن برنج تقلبی و غیر بهداشتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 8 میلیارد و 500 میلیون ریال محاسبه کرده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 تن برنج تقلبی در تهران

کشف 33 تن برنج تقلبی در تهران