مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:422022-02-23اقتصادي

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه توزیع برق استان مرکزی


همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری شناسایی و رفع کانون های خطر در سطح شبکه توزیع برق استان مرکزی  برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با سراسر کشور، مانور سراسری شناسایی و رفع کانون های خطر در سطح شبکه توزیع برق استان مرکزی  برگزار شد.

محمد اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مانور گفت: این مانور در همه مناطق و شهرستانهای استان مرکزی با فعالیت 80 اکیپ عملیاتی و 335 نیروی فنی و اجرایی درحال برگزاری است و امیدواریم تمامی کانون های خطر برطرف شده و شبکه ایمن تر شود.

وی افزود: ترمیم دریچه های معیوب پایه های روشنایی معابر ، قفل و بست درب معیوب تابلوهای برق ، جمع آوری موانع تبلیغاتی روی پایه های برق، جمع آوری ریشه باقی مانده پایه های برکنار شده، مقاوم سازی و تعویض پایه های معیوب، اصلاح پایه های موجود در معابر، اصلاح فلش شبکه، اصلاح کابل سرویس های به هم تنیده مشترکین روی پایه ها و جعبه های تقسیم کنترل و اصلاح حریم شبکه از محورهای شاخص پیش بینی شده در اجرای این مانور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از توزیع برق استان مرکزی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه با اجرای این مانور و رفع مشکلات مناطق پرخطر زمینه ایمن سازی و تامین سلامت همکاران شرکت و نیز شهروندان و مشترکان استان مهیا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه توزیع برق استان مرکزی

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون های خطر در شبکه توزیع برق استان مرکزی