مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-23سياسي

برنامه ملی «برای هم شادیم» در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه آخر سال به عنوان یکی از مراسم های آیینی در ایران به شمار می رود که اتفاقات ناخوشایند و ناگوار خارج از عرف جامعه در حالی حادث می شود که بیشتر افراد آگاهانه یا ناآگاهانه و به دنبال تفنن دست به چنین اقداماتی می زنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در کنار همه این رویدادهایی که ناراحت کننده است، شاهد رشادت و جوانمردی  نونهالانی هستیم که جان انسان ها برایشان ذی قیمت بوده و برای کمک به همنوع  از ارزشمندترین دارایی خود که جان شیرین است، هم دریغ نمی کنند.

وی گفت: به همین منظور برنامه ملی برای هم شادیم به یاد علی لندی نوجوان خوزستانی که درس ایثار و فداکار داد، برای آمادگی جامعه اجرا می شود.

موسوی افزود: این طرح در میان اعضای کانون های دانش آموزی و سایر دانش آموزان در فضای مجازی با هدف ارتقای فرهنگ خیرخواهی، کمک به همنوع و تغییر رویکرد برنامه های مراسم چهارشنبه سوری در راستای کاهش خطرات و حوادث آن برگزار می شود.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: برگزاری دوره آموزشی اطفای حریق و کمک های اولیه در سوختگی در سطح مدارس و در فضای مجازی در میان 101 کانون دانش آموزی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ملی «برای هم شادیم» در زنجان

برنامه ملی «برای هم شادیم» در زنجان