مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-23سياسي

افزایش شفافیت و پاسخگویی از مزایای نسخه نویسی الکترونیک


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بدون تردید استفاده از فناوری های نوین مانند نسخه نویسی الکترونیک نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایفا خواهد کرد اما در این میان توجه به کیفیت زیرساخت های فنی و همچنین رفع تعارض منافع از اهمیت .

- نماینده مجلس گفت: پزشک باید نسبت به مهر و امضای خودش پاسخگو باشد و البته باید مشکلات موجود در سامانه ها به روزرسانی شود تا پاسخگوی نیاز بیمار و پزشک باشد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بدون تردید استفاده از فناوری های نوین مانند نسخه نویسی الکترونیک نقش مهمی در ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان ایفا خواهد کرد اما در این میان توجه به کیفیت زیرساخت های فنی و همچنین رفع تعارض منافع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و نقش بسزایی در موفقیت این گونه طرح های ملی خواهد داشت.

برای بررسی ابعاد مختلف این موضوع و اطلاع از رویکرد نمایندگان مجلس نسبت به اجرای این طرح مهم به سراغ محمدطلا مظلومی؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی رفتیم و دیدگاه وی را در زمینه ضرورت اجرای این طرح جویا شدیم که در ادامه خلاصه آن تقدیم می شود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی درباره آثار و پیامدهای مثبت نسخه نویسی الکترونیک می گوید: امروزه یکی از مشکلات کشور ما مصرف بی رویه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شفافیت و پاسخگویی از مزایای نسخه نویسی الکترونیک

افزایش شفافیت و پاسخگویی از مزایای نسخه نویسی الکترونیک