مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-23سياسي

نشست تخصصی سرود فجر برگذار شد/گلریز: سرود را همچون «سرود ملی» پاس بداریم!


نشست تخصصی سرود فجر با حضور دبیر، مدیر هیات علمی و نمایندگان سرود کشور در محل نشست های برج میلاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی سرود فجر با حضور دبیر، مدیر هیات علمی و نمایندگان سرود کشور در محل نشست های برج میلاد برگزار شد.

در این نشست که با حضور مصطفی زیبایی نژاد مسول مرکز آفرینش هنری سازمان بسیج و دبیر جشنواره بین المللی سرود فجر، محمد گلریز دبیر علمی جشنواره و حسین اسرافیلی دبیر شعر جشنواره سرود فجر برگزار شد، به  بررسی  تخصصی موسیقی به طور اعم و سرود به طور اخص پرداخته شد.

در نشست مذکور که همچنین با حضور نمایندگان گروه های سرود فعال کشوری و نیز اعضای نوجوان سرودی برگزار شد، مسولین این نشست در ابتدای برنامه توضیحاتی مبسوط در خصوص هدف و غایت اصلی این رویداد ارائه کردند.

مصطفی زیبایی نژاد دبیر جشنواره بینالمللی سرود فجر ضمن خیر مقدم به نمایندگان گرو ه های فعال حاضر در نشست و رسانه هایی که به صورت زنده برنامه را پوشش می دادند، گفت: سرود در کشور ما و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وجهه اصلی خود را یافت.

در اوایل انقلاب شور انقلابی مردم و هنرمندانی که میخواستند احساسات درونی آن دوران را بیان کنند از قالب سرود بهره بردند و همانطور که مستحضر هستید، سرودهای انقلاب به برجسته ترین، تاث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی سرود فجر برگذار شد/گلریز: سرود را همچون «سرود ملی» پاس بداریم!

نشست تخصصی سرود فجر برگذار شد/گلریز: سرود را همچون «سرود ملی» پاس بداریم!