مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-23سياسي

تخریب بافت تاریخی یک تفسیر غلط است/شورا دخالتی در انتصابات ندارد


رییس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه طرح 57 هکتاری، توسعه حرم نیست بلکه بازآفرینی بافت های تاریخی و فرسوده پیرامون حرمین شریف است، مطرح کردن بحث تخریب خانه ها و بافت تاریخی را تفسیری غلط و دادن آدرس اشتباه ارزیابی کرد.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه طرح 57 هکتاری، توسعه حرم نیست بلکه بازآفرینی بافت های تاریخی و فرسوده پیرامون حرمین شریف است، مطرح کردن بحث تخریب خانه ها و بافت تاریخی را تفسیری غلط و دادن آدرس اشتباه ارزیابی کرد.

مهدی طاهری چهارشنبه 4 اسفند در یک کنفرانس خبری، سند بودجه را از مهمترین اسناد و لوایح دانست که سالانه در شوراها مطرح، بررسی و تصویب می شود و خاطرنشان کرد: سند بودجه در واقع میثاق نامه ای بین نمایندگان مردم در پارلمان شهری و شهرداری است.

او با اشاره به اینکه زمان آغاز کار شورای ششم 15 مردادماه امسال بوده است، گفت: شورا طی ماه های باقیمانده از سال لاجرم به ادامه کار بر اساس سند بودجه تصویب شده شورای قبل بود و تنها متمم بودجه را به آن اضافه کرد.

رییس شورای شهر شیراز با تاکید براینکه این شورا فصل بسیار سختی در لوایح درآمدی را از نظر زمانی سپری کرد، گفت: سند بودجه باید به تایید فرمانداری و استانداری برسد، بنابراین انتظار بود که شهرداری سرعت عمل بیشتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بافت تاریخی یک تفسیر غلط است/شورا دخالتی در انتصابات ندارد

تخریب بافت تاریخی یک تفسیر غلط است/شورا دخالتی در انتصابات ندارد