مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-23سياسي

سند ازدواج تک برگی می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طرح تبدیل سند ازدواج به سند تک برگی به قوه قضاییه ارسال شده و در معاونت راهبردی و معاونت حقوقی قوه قضاییه مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن بابایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر اساس هدف گذاری های تعریف شده در مسیر هوشمند سازی همه فرآیندهای ثبتی حرکت می کند و سعی دارد همه خدمات خود را بر پایه فناوری و هوش مصنوعی به مردم ارائه کند و در آینده نزدیک شاهد سازمان ثبت هوشمند در راستای افزایش رضایت مندی مردم خواهیم بود.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه اجرای کامل قانون جامع حد نگار (کاداستر) کشور مصوب 12 اسفند سال 1393 نیازمند تعامل بین همه دستگاه های کشور است، اضافه کرد: با توجه به اتمام کاداستر اراضی ملی تا پایان امسال، همه تلاش سازمان اتمام کاداستر اراضی کشاورزی در سال آینده بوده و امید است با حمایت و تعامل دستگاه های متولی، این هدف گذاری تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه با اشاره به جلسه قرارگاه ملی اراضی کشاورزی، افزود: مستند به ماده 9 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب 23 تیر ماه 1389 و ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب اول اردیبهشت 1394 و آیین نامه اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ازدواج تک برگی می شود

سند ازدواج تک برگی می شود