مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-23سياسي

تولید محتوا و دانش برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است


معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تولید محتوا و دانش برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است.

- ، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان پیش از ظهر چهارشنبه در جمع بسیجیان و مسئولین کاشان با اشاره به اینکه نظام انقلاب اسلامی بر پایه مردم شکل گرفته است، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف کنونی رسیدن به تمدن اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی است.

حکومت اسلامی زمینه ساز تمدن اسلامی است وی با بیان اینکه حکومت اسلامی زمینه ساز تمدن اسلامی است، ابراز داشت: باید برای رسیدن به این هدف تولید محتوا و تولید دانش کرد.

معاون راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد تمدن اسلامی یک فعالیت و اقدام بزرگ است که باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ترسیم ویژگی های این تمدن را رهبر معظم انقلاب انجام داد و بر این اساس لازم است که فعالیت های انجام شود تا محققان در سراسر دنیا زبان فارسی را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه ایجاد تمدن اسلامی یک هدف والا و بزرگ است، خاطرنشان کرد: دشمن هم برای شکست دادن تمدن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نمی کند و جنگ نرم را به همین دلیل با قدرت انجام می دهد.

باید امکانات برای دفاع از فرهنگ و ارزش های ایرانی اسلامی در جنگ نرم دشمن مهیا شود حجت الاسلام میرمحمدیان با بیان اینکه نبرد در جنگ نرم به مراتب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوا و دانش برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است

تولید محتوا و دانش برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است