مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-23سياسي

علت پایین بودن آمارهای «خشونت علیه مردان»


عضو هیات علمی گروه مددکاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، با اشاره به اینکه میزان خشونت خانگی علیه زنان و کودکان به مراتب بیشتر از گروه های دیگر است، - گفت: مددکاران اجتماعی به دنبال این هستند که با اقدامات خود قربانیان خشونت خانگی از انزاوی اجتماعی خارج و ارتباط خود را با جامعه حفظ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور فتحی در چهارمین کنگره آنلاین بین المللی و سی و ششمین همایش مددکاری اجتماعی در ایران با موضوع مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی ، اظهار کرد: آمار رسمی در زمینه خشونت خانگی وجود ندارد اما آمارهای غیر رسمی و تماس هایی که با خطوطی نظیر اورژانس اجتماعی و یا خطوط دیگر نظیر خط احیا گرفته می شود نشان از رواج خشونت خانگی در جامعه و افزایش آن در پاندمی کووید 19 دارد.

وی خشونت خانگی را بروز هر شکلی از خشونت توسط شریک زندگی یا سایر اعضای خانواده دانست و برای آن انواع مختلفی نظیر جسمانی، روانی، جنسی و اقتصادی عنوان کرد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علت آمار پایین خشونت علیه مردان را به عوامل متفاوتی از جمله شرمساری در پیگیری امر و یا عدم پیش بینی سیستم حمایتی در این زمینه دانست و ادامه داد: شاهد افزایش خشونت علیه سالمندان و افرادی نظیر معلولان و بیماران خاص که شرایط خاصی دارند، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت پایین بودن آمارهای «خشونت علیه مردان»

علت پایین بودن آمارهای «خشونت علیه مردان»