مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-23سياسي

سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در سراسر کشور آغاز شد


شبکه سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما برای پخش برنامه های رادیو و تلویزیونی در تمام نقاط کشور، توسط شرکت ارتباطات زیرساخت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر لزوم قطع وابستگی به سیگنال های ماهواره ای و استقلال در پخش برنامه های رادیو و تلویزیونی در سراسر کشور آغاز شد و پس از اجرای فازهای مختلف، هم اکنون وارد فاز سرویس دهی شده است.

فرآیند طراحی، خرید، حمل و نصب و راه اندازی و آزمایش و بهره برداری این شبکه در 392 ایستگاه کشور و با نصب تجهیزات در کل پهنه جغرافیایی کشور اجرا شده است.

در این مراسم حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اجرای این پروژه را در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ استقلال در پخش سراسری و قطع وابستگی به سیگنال های ماهواره های بین المللی، عنوان کرد که حدود 70 میلیون دلار سرمایه گذاری برای آن انجام شد و بیش از 90 درصد از پهنه جغرافیایی کشور را پوشش می دهد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال 97 و پس از پایان عملیات و اجرای فنی پروژه، به علت برخی موانع اجرایی و حقوقی بین دستگاهی متوقف شده بود، افزود: در آن زمان بهره برداری از این پروژه با چالش هایی مواجه شد اما با مکاتبات انجام شده با دفتر مقام معظم رهبری و همکاری سازمان برنامه و بودجه، این چالش به سرانجام رسید و موفق شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در سراسر کشور آغاز شد

سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در سراسر کشور آغاز شد