مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-23ورزشي

مرادمند و یزدانی خودشان را معرفی نکردند/ هر دو غایب هستند


در حالی وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که یزدانی و مردادمند باید خودشان را برای خدمت معرفی کنند که این دو بازیکن از شب گذشته در اردوی استقلال حاضر شده اند و بر اساس قانون غایبند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، سربازی رفتن بازیکنان فوتبال همیشه با حاشیه های فراوانی رو به رو بوده است؛ اما این بار ماجرای خدمت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بازیکنان تیم استقلال با چالش های مختلفی رو به رو شده است.

قانون چه می گوید؟ طبق آخرین مصوبه ستاد نیروهای مسلح ورزشکاران سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال در صورت بازی در لیگ برتر تا سن 28 سالگی و در صورت حضور در تیم ملی تا 30 سالگی می توانند از معافیت موقت خدمت سربازی بهره مند شوند.

این در حالی اصلی است که سیاوش یزدانی متولد 12 اسفند 1370 و وارد 30 سالگی شده و محمدحسین مرادمند متولد 1 تیر 1372 است و وارد 28 سالگی شده است یعنی تنها در صورتی می تواند به خدمت سربازی نرود که به تیم ملی دعوت می شود.

وظیفه عمومی چه می گوید؟ سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف و ورزش دوست و همچنین هواداران محترم فوتبال می رساند، پیرو مباحث مطرح شده پیرامون اعزام به خدمت سربازی دو تن از مشمولان ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، بدین وسیله موارد زیر جهت تنویر افکار عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادمند و یزدانی خودشان را معرفی نکردند/ هر دو غایب هستند

مرادمند و یزدانی خودشان را معرفی نکردند/ هر دو غایب هستند