لوگویی برای اصفهانفراخوان ملی طراحی لوگو برند گردشگری استان اصفهان اعلام شد. - محمد تقی طغرایی، عضو هیئت علمی گروه موزه و گردشگری دانشگاه هنر اصفهان با اعلام این خبر گفت: بهمن ماه سال 98 در نمایشگاه بین المللی گردشگری از برند ملی گردشگری کشور که نشان سیمرغ با شعار ایران باشکوه، تجربه ای متفاوت بود، رونمایی شد. او ادامه داد: هدف این برند ملی که شورای عالی برند گردشگری کشور و دبیرخانه ذیل آن ایجاد شدند، ساماندهی، هماهنگی، توزیع گردشگر در کشور و ارتقاء ارزش برند گردشگری کشور بوده است. مجری طرح برند گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز کشورها بر مبنای ارزش برند خود دسته بندی می شوند، اظهار کرد: پس از رونمایی از برند کشور و برای شکل گیری قطب های گردشگری به استان ها ماموریت داده شد که متناسب با ظرفیت ها و جذابیت های استانی برند گردشگری خود را طراحی کند. طغرایی ادامه داد: بهمن ماه سال 99 طی اعلام اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و تصویب برند گردشگری، دانشگاه هنر به عنوان مجری این طرح، مطالعات آن را آغاز کرد که طی یک سال گذشته تحقیقات کامل پیرامون ظرفیت های گردشگری استان انجام و راهنمای طراحی لوگوی گردشگری اصفهان تدوین شد. عضو هیئت علمی دانشگاه هنر با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان آثار خود را در این زمینه ارائه کرده اند، اظهار کرد: با برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |