مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-23اقتصادي

ساماندهی 8 کیلومتر از رودخانه کرج به شهرداری واگذار شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز با اشاره به ساماندهی مناطق رفع تصرف شده در حریم رودخانه کرج، گفت: هشت کیلومتر از رودخانه کرج به منظور ساماندهی در اختیار شهرداری کرج قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود نجفیان روز چهارشنبه چهارم اسفند در مراسم کلنگ زنی پارک رود واقع در مناطق آزادشده رودخانه کرج گفت: ساماندهی این رودخانه می تواند به ارائه مطلوب تر خدمات به مردم کمک کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی رودخانه کرج با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ای در سال های گذشته صورت گرفت، گفت: پروژه ساماندهی رودخانه کرج به طول هشت کیلومتر است که پارک ساحلی بخشی از این طرح بوده و فاز اولش در حال اجرا است.

نجفیان با اشاره به وجود تهدیداتی چون آلودگی های ناشی از فاضلاب برای رودخانه کرج، ابراز امیدواری کرد که با حمایت دستگاه قضا و استانداری طرح ساماندهی رودخانه هر چه سریع تر انجام و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوارم ساماندهی این منطقه نیز به سرعت صورت بگیرد؛ همانگونه که رفع تصرفات و آزادسازی این محدوده با تشکیل کارگروه های متشکل از دستگاه های قضایی و دیگر دستگاه های مربوطه انجام شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 8 کیلومتر از رودخانه کرج به شهرداری واگذار شد

ساماندهی 8 کیلومتر از رودخانه کرج به شهرداری واگذار شد