مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-23ورزشي

شهرآورد سرد / اصفهانی ها بازهم نبردند


هفتادمین شهرآورد اصفهان با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا دو تیم روند نه چندان خوب خود را ادامه دهند.

- ، دو تیم سپاهان و ذوب آهن از ساعت 15 چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند، مصافی جذاب که در نهایت با برتری طلایی پوشان همراه بود.

سپاهان در این بازی با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی های گذشته وارد زمین شد، محمد نژاد مهدی بعد از مدت ها جایگاه خود را در ترکیب از دست داد تا پورقاز و ولسیانی زوج دفاعی سپاهان را تشکیل دهند، همچنین نیمکت نشینی ریگی، رفیعی و شهباززاده از دیگر نکات جالب ترکیب سپاهان بود.

در سمت مقابل ذوب آهن که مهدی تارتار را به دلیل چهار کارته شدن در اختیار نداشت مسعود ابراهیم زاده کاپیتان خود را نیمکت نشینی کرد، حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، امیرحسین صدقی، پویا پورعلی، سیدمحمد قریشی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، سعید باقرپسند، محمد خدابنده لو و سجاد آشوری بازیکنان ذوب آهن را در این بازی تشکیل می دهند.

در آغاز این نیمه سپاهان کار را بهتر آغاز کرد اما با ادامه بازی عطش سپاهان برای کسب نتیجه فروکش کرد تا ذوب آهن در یکی دو صحنه بتواند به دروازه رشید مظاهری نزدیک شود.

در اوایل این نیمه امیرحسین صدقی دچار مصدومیت جدی شد که به همین دلیل جای خود را به مسعود ابراهیم زاده داد تعویضی که تا حدودی ثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد سرد / اصفهانی ها بازهم نبردند

شهرآورد سرد / اصفهانی ها بازهم نبردند