مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-23سياسي

نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار می شود


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم با هدف انعکاس خدمات معاونت ها و سازمان های تابعه از 7 لغایت 20 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید مرتضی موتورچی ، با اعلام این خبر گفت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی که در طول بیش از سه دهه گذشته، توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری برملا و خنثی کرده اند، در بیانیه گام دوم از امیدآفرینی به عنوان اصلی ترین جهاد یاد کرده اند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی در 19 بهمن 1400 مبنی بر ضرورت برپایی نهضت روشنگری و جهاد تبیین در سراسر کشور اشاره و تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف روشنگری در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت مردم برگزار می شود.

موتورچی، انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، انتشار خدمات دولت و اطلاع مردم از آن را، جزو اهداف مهم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دانست .

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد تحرک انقلابی در همه بخش های وزارت مردم را کلید واژه خدمات چند ماه اخیر در این مجموعه عنوان کرد و گفت: گستردگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اثرگذاری آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار می شود