مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-23بين الملل

دسیسه جدید ائتلاف سعودی برای قطع شبکه «المسیره»


وزیر کشور لبنان پس از دریافت پیامی از وزیر خارجه دولت مستعفی یمن دستوری در خصوص انجام اقدامات لازم برای قطع احتمالی دو شبکه یمنی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، بسام المولوی وزیر کشور لبنان اخیرا نامه ای از دولت مستعفی یمن برای قطع پخش زنده شبکه های المسیره و الساحات دریافت کرد.

بنابر گزارش شامگاه سه شنبه روزنامه الاخبار ، وزیر کشور لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که از احمد عوض بن مبارک وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن پیامی دریافت کرده است که در این پیام به آنچه اقدامات خصمانه و دامن زننده حوثی ها از خاک لبنان خوانده شده، اشاره شده و آمده است: حوثی ها از طریق شبکه های المسیره و الساحات، بدون مجوزهای قانونی اقداماتی خصمانه و دامن زننده از خاک لبنان انجام می دهند .

وزیر کشور لبنان در ادامه اعلام کرد که پخش شبکه های المسیره و الساحات ممکن است که تلاش های رسمی صورت گرفته برای تقویت روابط با کشورهای عربی را با مشکل مواجه سازد و نوعی تعرض به حاکمیت کشورهای یادشده و اقدامی در تضاد با قوانین بین المللی و میثاق اتحادیه عرب به شمار می رود.

بسام المولوی سپس خبر داد که دو نامه به مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان و همچنین مدیریت کل امنیت عمومی این کشور ارسال کرده تا آن ها پس از انجام تحقیقات لازم و جمع آوری اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسیسه جدید ائتلاف سعودی برای قطع شبکه «المسیره»

دسیسه جدید ائتلاف سعودی برای قطع شبکه «المسیره»