مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-23سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرادستگاهی است


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه انتخاب مدیران در بنیاد شهید طی پروسه ای انجام می شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرادستگاهی است.

- ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران برپایی میز خدمت در سفرهای استانی را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: این میز در استان ها تشکیل می شود تا از سفر خانواده ها به تهران جلوگیری شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در این شورا مسائل ایثارگران در حوزه های اجرایی، مسکن، مسائل فرهنگی و غیره بررسی و رسیدگی می شود.

وی بازدید از پروژه های استان برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران را از دیگر اهداف بیان کرد و گفت: همچنین در برخی استان ها مراکز اقتصادی وجود دارد که از آنها بازدید می شود و در آمل از مجموعه زربال بازدید می شود.

قاضی زاده هاشمی ارزیابی وضعیت خانواده های ایثارگران و مدیران را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: انتخاب مدیران در بنیاد شهید از طریق پروسه ای انجام می شود زیرا جامعه ایثارگران بسیار محترم هستند.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: بنیاد شهید باید تلاش کند تا در نوع بکارگیری نیروی انسانی و کار و تلاش بیشتری داشته زیرا موضوع فرهنگ ایثار و شهادت موضوع فرادستگاهی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرادستگاهی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرادستگاهی است