مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:522022-02-23اقتصادي

توجه ویژه به صادرات غیرنفتی در شرایط تحریم فعلی ضروری است


سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و وجود تحریم ها باید توجه ویژه ای به تولید و صادرات محصولات غیرنفتی داشته باشیم.

- ، علی اکبر رضایی بعد از ظهر چهارشنبه با اشاره به افتتاح و بهره برداری از دو طرح آموزشی و تولیدی در شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: این دو طرح با حضور محمد ترکمانه مدیرکل بنیاد برکت و با حمایت های مالی این بنیاد ساخته و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه مدرسه برکت با زیربنای کلی 823 متر و زمین سه هزار و 159 متر اولین طرح افتتاح شده امروز بود، ابراز داشت: این مدرسه دارای سه هزار و 292 متر محوطه سازی و 245 متر دیوارکشی و دارای اسکلت بتنی است.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل با بیان اینکه این مدرسه دارای 9 کلاس و سه باب اتاق اداری، کتابخانه و نمازخانه است، تصریح کرد: این مدرسه توسط بنیاد برکت و با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه کارخانه اسباب بازی در نوش آباد دومین طرحی بود که امروز با حضور محمد ترکمان مدیرعامل بنیاد برکت افتتاح و به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید یک میلیون و 500 هزار قطعه اسباب بازی در سال با سرمایه گذاری 167 میلیارد ریال بنا و برای 182 نفر اشتغال مستقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به صادرات غیرنفتی در شرایط تحریم فعلی ضروری است

توجه ویژه به صادرات غیرنفتی در شرایط تحریم فعلی ضروری است