مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-23ورزشي

سولدو اصرار دارد که از تراکتور اخراج شود؟


سرمربی خارجی تراکتور که مدتهاست تیمش رنگ پیروزی ندیده و هر هفته به قعر جدول نزدیک تر می شود، جملاتی در پاسخ به خبرنگاران می گوید که انگار به اخراج از تیم تبریزی بی میل نیست! سولدو بعد از تساوی بدون گل تراکتور برابر پیکان گفت: پیکان بازی بهتری انجام داد و موقعیت های بیشتری داشت و باید از محمدرضا اخباری تشکر کنم که گلی دریافت نکرد و کارهای خوبی در این بازی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، وی درباره اینکه آیا معتقد است که محمدرضا اخباری تیمش را نجات داده، گفت: بله، اخباری واقعاً بهترین بازیکن زمین تیم ما بود و از او انتظار همین است.

سرمربی تراکتور درباره غیبت اکبر ایمانی، عبدالله حسینی و سعید واسعی اظهار داشت: آنها برای این بازی انتخاب نشده بودند و دوست دارم درباره مسائل فنی بازی صحبت کنم.

نفرات دیگر برای این بازی آماده تر بودند و از آنها استفاده کردیم.

سولدو درباره اینکه آیا از سمت مدیریت باشگاه اولتیماتومی گرفته یا نه، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست، فقط باید بگویم من مدت زیادی است که در کار مربیگری هستم و اگر نتایج خوب نباشد، مدیریت می تواند هر تصمیمی بگیرد.

سرمربی کروات تراکتور در نشست خبری نیز اظهار داشت: شاید اثرات دو شکستی که در دو هفته گذشته داشتیم، هنوز روی بازیکنان مانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سولدو اصرار دارد که از تراکتور اخراج شود؟

سولدو اصرار دارد که از تراکتور اخراج شود؟