مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-23سياسي

مشکلات جامعه ایثارگری گره گشایی شود


نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده هایشان تاکید کرد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و دفاع از حرم درخشان عمل کرد و مردم جانانه از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

وی با اظهار اینکه مردم استان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: بنیاد شهید افضل همه نهادهاست زیرا جامعه هدف آن افضل انسان ها هستند و بالاترین فداکاری را انجام دادند.

وی با تاکید براینکه روی ارزشمندی جامعه ایثارگری باید بیشتر کار و نسل های نو و جدید با این ارزش ها آشنا شوند، گفت: شهیدان و خانواده های آنان باید مقرب ترین انسان ها و خانواده ها در جامعه باشند و فرهنگ ایثار و شهادت نسل به نسل ترویج یابد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: وظیفه ما است مشکلات بازماندگان حماسه ها و فداکاری ها را گره گشایی کنیم در عین اینکه خانواده های آنان صبور و فهمیده هستند ولی نباید مشکلات زندگی را دست بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه باید برای رفع مشکلات اشتغال فرزندان ایثارگران، درصد ایثارگری و درجه بندی آن تلاش شود، گفت: همچنین بسیاری از خانواده های ایثارگران در تأمین دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جامعه ایثارگری گره گشایی شود

مشکلات جامعه ایثارگری گره گشایی شود