مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 19:522022-02-23اجتماعي

صدور حکم بزرگترین رفع تصرف منطقه حفاظت شده البرز مرکزی


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: بزرگترین حکم قطعی صادر شده برای رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده استان مازندران، اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، - با صدور آراء نهایی قضایی، صورت گرفت.

پس از 17 سال پیگیری مجدانه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در برخورد با واگذاری غیرقانونی و تصرف و تغییر کاربری، حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور آراء نهایی از سوی دستگاه قضا، رفع تصرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اعلام این خبر افزود: حوالی ظهر امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه 1400)، بخشی از حکم در مساحتی معادل 20 هزار متر مربع اجرا شد.

وی احکام صادر شده را مهمترین حکم صادره جهت خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست مازندران در طول چند دهه دانست و افزود: ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده، بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حجم عملیات نهایی را شامل، رفع تصرف از حدود 50 هزار متر مربع عرصه، 12 واحد مسکونی و ویلایی ،یک واحد تجاری ، 2 واحد دامداری اعلام که پس از فراهم شدن شرایط توسط دستگاه های خدمات رسان در روزهای آتی به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم بزرگترین رفع تصرف منطقه حفاظت شده البرز مرکزی

صدور حکم بزرگترین رفع تصرف منطقه حفاظت شده البرز مرکزی