مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:072022-02-23سياسي

نشست مجازی سرنوشت یک فرمان با موضوع جهاد تبیین برگزار شد


نشست مجازی سرنوشت یک فرمان ، تأملی بر چالش های اساسی جریان انقلاب در عرصه جهاد تبیین به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) نشست مجازی سرنوشت یک فرمان ، تأملی بر چالش های اساسی جریان انقلاب در عرصه جهاد تبیین عصر سه شنبه 3 اسفند به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) برگزار شد.

سخنرانان این نشست حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عرب مسئول بنیاد نهضت، بهزاد مهرکش دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور فرهنگی و رسانه، رضا قیومی پور پژوهشگر مرکز جنگ نرم و رسانه دانشگاه امام حسین(ع)، محسن مقصودی تهیه کننده و مجری برنامه ثریا و جلال غفاری مدیر سابق شبکه افق بودند.

*خودمان را صادقانه نقد کنیم حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی در این نشست بیان داشت: خیلی ها تلاش می کنند تبیین را تکرار کنند، در حالی که باید تبیین را تبیین کنند.

بسیاری از افرادی که می خواهند مفهوم تبیین را جا بیندارند یا توان واردشدن به مصادیق عینی تبیین را ندارند یا دریافتی نسبت به ادبیات میدانی این مقوله ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی سرنوشت یک فرمان با موضوع جهاد تبیین برگزار شد

نشست مجازی سرنوشت یک فرمان با موضوع جهاد تبیین برگزار شد