مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:322022-02-23سياسي

نقش مهم احزاب در در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: نقش احزاب را در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد محمدی در دیدار با دبیر و تنی چند از اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین اظهار داشت: نقش احزاب را در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه، بسیار مهم خواند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: امروزه جنگ روانی دشمن به کمک ابزار رسانه ها و فضای مجازی برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر شده فلذا به توصیه مقام معظم رهبری، آگاهی دادن به مردم از خدمات بزرگ نظام، ضروری است و احزاب می توانند در این عرصه، موثر باشند.

وی همچنین با اشاره به سابقه درخشان حزب موتلفه اسلامی در نظام جمهوری اسلامی، احترام به فعالیت احزاب در چارچوب قانون را، برای سر زندگی و پویایی جامعه، ضروری خواند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، همچنین انتخابات را یکی از ستون های نظام و تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی تلقی و خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای مهم احزاب، جدای از معرفی کاندیدای مورد حمایت، بسترسازی شور انتخاباتی است که مورد ترغیب دست اندرکاران انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم احزاب در در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه

نقش مهم احزاب در در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه