مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 21:072022-02-23حوادث

تور لحظه آخری کیش، کلاهبرداری از آب در آمد/ خرید بلیت فقط از دفاتر مسافرتی مجاز


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری کیش در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار از آن ها کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد شاکیان در سایت دیوار با آگهی ثبت نام تور لحظه آخری کیش مواجه شده و برای ثبت نام با آگهی دهنده تماس گرفته و وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از آن ها درخواست واریز 20 میلیون ریال به ازای ثبت نام هر نفر را کرده است.

مرتضوی گفت: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده بودند بلکه فروشنده از پاسخگویی به تماس های آن ها امتناع و آگهی را حذف کرده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان مبلغ کلاهبرداری فرد مذکور را بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و بیان کرد: با بررسی مستندات و اظهارت شاکیان و انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی سرانجام هویت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر و پس از اقرار به بزه ارتکابی خود برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور لحظه آخری کیش، کلاهبرداری از آب در آمد/ خرید بلیت فقط از دفاتر مسافرتی مجاز

تور لحظه آخری کیش، کلاهبرداری از آب در آمد/ خرید بلیت فقط از دفاتر مسافرتی مجاز