مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:072022-02-23اجتماعي

رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده در نوشهر


پس از 17 سال با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در برخورد با واگذاری غیرقانونی و تصرف و تغییر کاربری، حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی ادره کل حفاظت محیط زیست مازندران، اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور رای نهایی دستگاه قضایی، رفع تصرف شده است.

این حکم پس از 17 سال پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در برخورد با واگذاری غیرقانونی و تصرف و تغییر کاربری، حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور آراء نهایی از سوی دستگاه قضا، رفع تصرف شد.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اعلام این خبر افزود: حوالی ظهر امروز(چهارشنبه 4 اسفندماه 1400)، بخشی از حکم در مساحتی معادل 20 هزار مترمربع اجرا شد.

  وی احکام صادر شده را مهمترین حکم صادره جهت خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست مازندران در طول چند دهه  دانست و افزود:  ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده،  بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حجم عملیات نهایی را شامل، رفع تصرف از حدود 50 هزار متر مربع عرصه،  12 واحد مسکونی و ویلایی، یک واحد تجاری، 2 واحد دامداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده در نوشهر

رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق حفاظت شده در نوشهر