مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:122022-02-23سياسي

اعتبارات ملی برای استان سمنان بر اساس تردد زائران رضوی تخصیص یابد


استاندار سمنان بابیان اینکه اعتبارات ملی برای استان بر اساس تردد زائران تخصیص یابد، گفت: این مهم، تمامی حوزه های فرهنگ، راه، گردشگری، - ، سید محمد رضا هاشمی غروب چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری ضمن بیان اینکه اعتبارات تخصیصی کشوری به استان بر اساس جمعیت 720 هزار نفری است، ابراز داشت: در استانی زندگی می کنیم که سالانه میزبان میلیون ها زائری که از این خطه عبور می کنند لذا معتقدیم باید شاخص اعتبارات تغییر یابد.

وی بابیان اینکه اعتبارات کشوری برای استان سمنان باید بر اساس تردد زائران تخصیص یابد، افزود: این موضوع در تمامی حوزه های فرهنگ، راه، گردشگری، آب و غیره صادق است تا بتوان بهترین خدمات را به هموطنان ارائه کرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه استان سمنان در مسیر حرم تا حرم قرارگرفته و متأسفانه سالانه شاهد تصادف هموطنان در این محور هستیم، ابراز داشت: خدمات بیمارستانی و درمانی نیز علاوه بر پوشش جمعیت خود استان باید برای زائران نیز منظور و این نیازمند اعتبارات بیشتر است.

هاشمی با بیان اینکه به سرانه تخت های بیمارستانی نسبت به جمعیت استان مطلوب است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حوادث جاده ای بیشتر برای مسافران اتفاق می افتد لذا وجود امکانات مناسب می تواند نقطه عطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ملی برای استان سمنان بر اساس تردد زائران رضوی تخصیص یابد

اعتبارات ملی برای استان سمنان بر اساس تردد زائران رضوی تخصیص یابد