مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-23سياسي

محبی پور: همه خودی هستند مگر خلافش ثابت شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در دولت انقلابی سیزدهم همه اقشار جامعه با تفکرات و ادیان و رویکردهای مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را اقشار خودی فرض می کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

- اسماعیل محبی پور چهارشنبه 4 اسفند در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، بیان کرد: روابط عمومی نقطه اتصال حاکمیت و مسئولان به مردم و همچنین مردم به مسئولان و حاکمیت است.

او افزود: در سال های گذشته در سیستم اداری، روابط عمومی معطوف به روابط عمومی رییس دستگاه می شد؛ یعنی روابط عمومی در اصل پیام رسان رییس دستگاه بود و کار روابط عمومی یک سویه بود اما در حال حاضر نگاه به روابط عمومی تغییر کرده است و روابط عمومی نقطه اتصال حاکمیت و مسئولان به مردم و همچنین مردم به مسئولان و حاکمیت است و این رابطه به صورت دوسویه شکل گرفته است.

محبی پور با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در زمینه تحول نظام اداری و فرایندها به نفع مردم، گفت: این هنرمندی روابط عمومی ها است که بتوانند ارتباط منطقی خود را با تمام رسانه ها حفظ کنند و از ظرفیت آنها به نحو مطلوب به سود مردم استفاده کنند.

معاون استاندار فارس در ادامه عنوان کرد: در دولت انقلابی سیزدهم همه اقشار جامعه با تفکرات و ادیان و رویکردهای مختلف سیاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی پور: همه خودی هستند مگر خلافش ثابت شود

محبی پور: همه خودی هستند مگر خلافش ثابت شود