مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 23:122022-02-23سياسي

ناوهای آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان با اجازه ایران تردد می کنند


مسئول نمایندگی ولی فقیه درنیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم را نسبت به آینده ناامید کند، گفت: امروز ناوهای آمریکا درخلیج فارس ودریای عمان با اجازه ایران تردد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین رییسی چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای روستای باغان از توابع بخش شنبه و طسوج با بیان اینکه علی رغم همه حرف های مفت دشمنان، ایران اسلامی در اوج قدرت است، اظهار داشت: دشمنان با تمام وجود و شبانه روزی در حال توطئه هستند ولی به اهدافشان نرسیده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته و از تمام شیوه ها استفاده می کنند تا مردم را زمین گیر کنند.

رییسی ادامه داد: دشمنان سخت ترین تحریم ها علیه ملت ما وضع کردند ولی امروز ما افتخار می کنیم نماینده آمریکا می گوید ما خودمان فلج شدیم و به اهدافمان نرسیدیم و هر جا نگاه می کنند نام ایران است.

وی تصریح کرد: این ملت از روز اول شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر می دادند، ما کشوری مستقل هستیم و روی پای خود ایستادیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: شهید مهدوی و یارانش در خلیج فارس حماسه آفریدند و آمریکا را تحقیر کردند و در سال 94 نیز در اطراف جزیره فارسی بازهم آمریکا تحقیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوهای آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان با اجازه ایران تردد می کنند

ناوهای آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان با اجازه ایران تردد می کنند