مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 23:422022-02-23سياسي

رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت های آن در پیش گرفته شود


استاندار همدان خطاب به فرماندار شهرستان فامنین گفت: رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های آن باید در پیش گرفته شود.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین با بیان اینکه این شهرستان مستعد اقدامات بسیار زیادی است، عنوان کرد: دولت سیزدهم اقدامات خود را بر محور خدمت و خدمت رسانی به مردم گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در پی کسب اعتماد مخدوش شده مردم است، این مگر از راه خدمت و خدمت رسانی به مردم امکان پذیر نیست؛ اظهار کرد: در طول این چهل و سه سال دشمنان نقشه ها و توطئه های فراوانی را به کار گرفتند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب ما را دچار شکست بکنند.

استاندار همدان به تحریم های ناجوانمردانه بر دشمن اشاره کرد و گفت: صلابت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمنان نشان داد که به هیچ وجه از آرمان های اعتقادی ارزش های اسلامی و قرآنی دست نخواهند کشید و این روند را در حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی ایران به ویژه مردن استان همدان، در یوم الله 22 بهمن شاهد بودیم.

وی به خدمات صورت گرفته در استان همدان در حوزه های مختلف بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: در دوران نیز اتمام و وضعیت مردم و کشور در وضعیت عادی قرار گیرد، گفت: موضوع معیشت و زندگی مردم از جمله اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت های آن در پیش گرفته شود

رشد و توسعه فامنین با نگاه به ظرفیت های آن در پیش گرفته شود