مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 23:422022-02-23سياسي

فرآیند صدور مشاغل خانگی تسریع و تسهیل شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فرآیند صدور مشاغل خانگی تسریع و تسهیل شد، گفت: راهبرد اصلی اشتغال باید به این نحو باشد که افراد با سرمایه کمتر، - اشتغال بیشتری ایجاد کنند.

به گزارش، حجت الله عبدالملکی چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید همدانی در شهرستان فامنین با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت مردم است؛ عنوان کرد: نظام های سیاسی در جهان معاصر ما به لحاظ قدرتی که نظام به آنها وابسته اند، به سه دسته تقسیم می شوند.

وی در تشریح این موضوع با بیان اینکه بخشی از این نظام های سیاسی در دنیای امروز وابسته به ثروت سرمایه داران بزرگ هستند، ادامه داد: گروه دوم نظام های سیاسی وابسته به قدرت های خارجی که اگر حمایت یک قدرت خارجی را نداشته باشند، سقوط می کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه گروه سوم نظام های سیاسی به قدرت مردم خودشان وابسته هستند؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران نماد بارز و مصداق عینی این نظام سیاسی است.

عبدالملکی با بیان اینکه این قدرت مردم، قدرت خداوند است که از آستین مردم خارج می شود؛ یادآور شد: انقلاب اسلامی ما 43 سال پیش با عنایت خداوند متعال به دست مردم مسلمان کشورمان رقم خورد و نقطه عطفی در تاریخ معاصر بشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند صدور مشاغل خانگی تسریع و تسهیل شد

فرآیند صدور مشاغل خانگی تسریع و تسهیل شد